Watch me succeed because i'm gonna watch you fail.

Jävlar i min lilla låda, nu känner jag vinnarskallen träda fram. Jag som ska flytta hemifrån och allt. Borde förtjäna. Måstehamåstehaaaaa. Nu fattar ni som läser som vanligt noll, men vad jag egentligen menar är att jag hittat en tävling där jag (okej, vem som helst) har chansen att vinna en supersupersnygg lampa. För att kunna vinna måste man länka till tävlingen och det svider i hjärtat, tänk om någon som ser länken på min blogg vinner lampan istället för mej ?:/
Tar chansen.
Gooosh.

http://inredningsgalen.blogspot.com/

Så, fort var det gjort.
Mina tummar krampar för att jag kniper dom så hårt:/

Nu ska jag fortsätta sova, har sovit sen klockan sju redan. No kidding, jag är lite trött idag (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0