Så roligt då!

Vad glad jag blir att tre av tre säger att balen sög, för jag hade precis innan jag läste det bestämmt mig för att skippa den. Soft!
Mitt liv är enklare än någonsin nu, jag har en studentklänning, får lön imorrn och har pengar på mobilen. Så jag är glad. Dessutom är det sommarväder, toppppeeeen!
Jag har just avslutat en till jobbhelg. Snart åker glassmaskinen fram, ruskigt negativt. Varannan kund ha frågat om glass idag. HA HA HA! INGEN GLASS TILL ER.. än så länge..


Jag ska börja träna upp min gasfot (högern för er som inte har körkort), för på fredag ska jag köra en jävla bit alltså! sthlm, inte lilla sträckan. Det blir mysigt. Ska lösa ett kattproblem (katt åt Gene Simmons, blev KISSnödig), sen gå på gröna lund och ha en romantisk helg. Typ ungefär. Det blir bäst, markus är bäst och jag är bäst och grönan är bäst och stockholm är bäst och solglasögon är snäppet bättre.



Kommentarer
Postat av: e

det var typ det bästa kattskämt jag någonsin hört ! :D



2009-04-27 @ 12:22:15
Postat av: lina

har bara en random fråga. hur länge har du markus varit tillsammans? :)

2009-04-28 @ 16:04:00
Postat av: PETRAAAA

TACKAR! ;)

det är mitt stjärntecken =)

2009-04-29 @ 07:26:58
URL: http://goinginsane.blogg.se/
Postat av: Jenny

Din bajs som far till Sthlm utan mig ;P Men ha så kul ändå! Puss

2009-04-29 @ 22:27:35
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0