Hahah förstörd!:(

Svårt att vara josephine andersson?!
Nej, kanske inte i praktiken.
Men i mitt huvud är det svårt, har liksom svårt att få ihop det. På något sätt.
Ikväll försöker jag febrilt lyckas sätta fast ett mobilsmycke på min skittelefon, det går inte. Jag håller på börja gråta (om jag inte redan gör det). Humörsvängningar i sinne. Bajsmej. Inte ens i närheten av mitt vanligtvis lugna, samlade och sansade jag. Vad händer?
Jag har dessutom svårt att peta ner den lilla jäkla tråden ner i hålet. Körde någon slags förenklad variant av thaiboxning imorse med markus. Han tuggade på min arm så jag har ett emosår och en halv handled. Dessutom slängde han mitsar på min stortå så den har ett brännmärke. Morr..




 Jag har jätteslut pengar på mobilen och är i desperat behov av en vän för tillfället :( callme!

Kommentarer
Postat av: =(

då är vi två...

2009-04-07 @ 23:43:03
Postat av: :]

inte ful! :O

2009-04-20 @ 00:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0