word

känner att jag inte har tid att sova, eller gå till skolan imorrn för den delen. Har läxa till förbannelse. Kan dra allt som var till denna vecka:
Måndag: Skivomslag gjort i ps med rapport
Tisdag: Prov i historia
Torsdag: Hålla tal på svenskan, måste skriva de nusnart :|
Fredag: Redovisa läst klassiker. Min bok är på över 500 glada sidor... Sen dessutom har jag kemiprov på fredag.

Fattar inte att jag sitter här nu, datorn är som värsta drogen. Jag ska byta lösenord och glömma bort de tills veckan är över så lägger jag istället all tid på plugg (inte för att ja tror jag kommer plugga ändå,menmen)

Farfar fyller år imorrn, så då åker jag till norjsö. Min farfar är coolast, förra veckan då jag var där (nivet då ja bytte tändstift hihi) så ringde en försäljare och undrade vad han hade för kallingar på sej.
Farfar: De har väl inte du med att göra?
Försäljaren: Vi tänkte att du kanske ville ha ett par sidenkallingar?
Men min gubbe förklarade att sånt var inget för hans ålder, sen muttrade han när han gick iväg från telefonen:
En trettioårig jänta ringer och frågar vad jag har för kalsonger, tänk om det vore tvärtom, en snart 70årig gubbe som ringde runt till 30åriga flickor. Skulle bli anmäld för sexuella trakasserier då. Eller telefonsex.

Hahah stjärna på han, highfive farfargubben!


Gabban får oxå ett plus i kanten, när ja lix är i form med stjärnutdelning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0