Fobi

Min största fobi är att bli som dej. Absolut största fobi.
Ändå beundrar jag dej stundvis, mer än jag beundrar dom flesta andra.



Jag förstår inte hur folk står ut med mej ibland, stunder som nu, dagar som idag. Jag hatar då jag är på dåligt humör, men hej, inte ens jag kan le hela tiden. Men jag fick korv med ketchup till middag iallafall, så ifall inte läxorna tog musten ur mej skulle kvällen sett ljusare ut. Gjorde en josseavstigning idag från busse, dvs snubbla. Var ungefär en milliäckelmeter från att ligga raklång efter bussgolvet. Inte kul inte kul.

Förlåt att jag verkar så jävla deprimerad nu, de är jag inte. Har bara varit några dagar fyllda med helgångest, skolpanik och morgonhumör dygnet runt. NU äre plugg igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0