Världen är som så grå och trist...

.. jag smygler, tänker. Instämmer men det gråa runtom kan jag faktiskt ha översikt med om jag i fortsättningen får ha lika kul som jag haft senaste tiden. Det är helt sjukt hur otroligt mkt yes jag ger till mina fyra senaste helger. MEN jag erkänner att dom är snarlika. Nästan identiska faktiskt. Håller inte i längden det vet jag mkt väl, men vem vill bryta ett mönster som detta? Jag är inte dum eller blond så mitt val är att fortsätta. Olles är överskattat egentligen, allt beror på vad man gör det till och vilket folk som är där. Igår gjordes det bra och det var ganska nice folk där. Tänkte lägga upp huuuur många bilder som helst från igår men tiden är knapp så blir en smakis på vad som kommer sen. Den som väntar på ngt gott väntar aldrig........
MJUMMIIIEEE :*



Är sjukt galet less på all min musik, "lånade" en skiva och albin som visade sig innehålla hiphop i allra högsta grad. Så nu dunkar det These walls dont lie, ur datorn. Märkligt, jag känner wiggahkänslan. Funderar på dra ner leggingsarna till knävecken och allt de där. Haahh ska aldrig sluta skratta åt vad häng egentligen står för (så jag drev, för er som inte förstod det). Nu ska jag borsta tänderna för tredje gången sen jag kom hem, efter det snabba mej till snyggelin för att pimpla öl i bastun. Jag hatar att basta, det är äckligt varmt och man får andningssvårigheter. Ungefär som när ngn andas vid ens näsa så man måste andas luft som redan är värmd. Blä. Menmen, jag offrar mej för laget;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0