Utsättning

Nu har jennifer åkt till norway, kommer kännas tomt, tråkigt, trist, tapigt och allt dedär:/ var och fikade en sista gång innan, i måndags va de, förstår egentligen inte varför jag utsätter mej för det. Menar att pga av tre timmars prat och en chai-latte är jag rodnadsröd i fejjan i drygt två veckor. Shit. Sandra fyllde oxå sin funktion där. Lööövli. 

JAG HAR KLARAT HALKEN GRATTIS PÅ MEJ JOSSE!!! Sen är det itne alla som hängt uppochner med ett proffs, säger inte vad för proffs men de känns ballt, häh
Aja, ikväll pluggar jag lika ambitiöst som vanligt dvs nada och nu funderar jag på göra om min blogg, iaf litegrann för ja ä gooode less. Igen alltså. Men som ja brukar säga, vi får la se. Ligger en hel historia bakom färgvalet; Jag tittade ner, inte så mkt för hakan tog i halsen och tog stopp, såg innanför min tröja och upptäckte att jag hade ett lila linne på mej, inte knallila eller rosalila, mer vinrödslila, så alltså , bloggen blir den färgen;D

TJIIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0