Tja skorpan:)

En sak jag irriterar mej ngt fruktansvärt på är då man vet vem någon är och vet även att personen i fråga vet vem jag är, men man hälsar inte. Det kan dock vara nästan lika irrterande om en person som man inte tycker borde hälsa hälsar.
Jobbigt.
Sitter och funderar för mej själv, fikar skorpor och hallonjos (som enligt mej är nästan det godaste man kan dricka). Drar mej från mitt nästa uppdrag som är att städa, städa bort glaset som fortfarande ligger kvar efter att jag slängt sänglampan i golvet, städa in kläderna i garderoben igen. Att städa mitt rum är ett heltidsprojekt, eftersom jag anar att jag lider av ngt slags symptom som gör att man tappar saker ur händerna rätt ner på golvet. Sen har jag en magisk garderob, den flyttar innehållet till mitt golv istället för att behålla det fint och ihopvikt inne i sig.
Funderar nästan på gå och koka kaffe enbart för att dra ut på tiden lite. Bara nästan. Nä förresten, en kopp idag får räcka. Det täcker min veckokonsumtion av kaffe. Tacka vet jag Brämhults hallonjos;*

 
Hörde just att alle kom innanför dörren, så får väl bli ett kort på han nu:)

Kommentarer
Postat av: k

jag måste bara klaga på hur du stavar "jos"

juicE?!

2008-10-09 @ 19:50:40
URL: http://kajstej.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0