sibylliiii

Glömde jag nämna att jag inte behövde visa leg igår på olles? ;) hahh skitkul! Igår bröt jag även min fot. Nästan. Och har även fått ett nytt fint brännmärke på handen, fritösolja är galet varmt för er som inte visste det. Dagen då? Steg upp skittidigt för att övningsköra med pappsen (ja, det närmar sig med stormsteg), jobba, dricka två koppar kaffe, sen köra hem oxå. Joanna boostade ner mej idag, tycker att jag är en mes. Precis som betwan. Kanske är jag det, lite iallafall. Men snäll behöver inte betyda menlös, det betyder bara att det roliga håller så mkt längre. Bara för att jag inte skulle klacksparka någon (som dock kanske förtjänar det) i huvudet.
Nu drar jag mej in i det sista för att göra skoltjaffset som förföljer mej. Kommer på rikt att ha skoljobb kvar ner i graven om jag inte tar tag i mitt liv. Imorrn! I bästa fall imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0