Låt dej inte luras av solen::

Det är extremt grymt brutalt kallt ute, min näsa rinner som aldrig förr (orsaken til ofrivilliga och ofredande snarkningar) och jag har hosta. Inte såna där små nysar, mer hostar som har som mål att bryta mina revben. Så nu håller jag för mina revben såfort ja måste nysa. Hosta. Det ser töntigt ut, men är i motverkande syfte och jag tror det funkar.
Tycker synd om elin, kan inte varit en kul upplevele att vakna upp brevid mej idag. Förstår definitivt att hon valde att inte somna om. Minns seriöst inte när jag duschade senast. Hahaa, vi snackade igår om att vara bäst på saker och hon är bäst på karate. Va fan är jag bäst på ? Överdriva på bloggen kanske, nämen känner mej mest risig i världen idag. MEN var itne så länge sen ja duschade, nu när ja tänker efter. Eftertänksamhet är bra grejer, men ännu bättre är att tänka innan man handlar. Vet inte om det är min starka sida, allt beror på vilket tillstånd jag är i.
Nu ska jag ta ett sånt där långt skönt bad med tända ljus, bra musik och hårinpackning. Det kommer sitta fint. Men jag saknar bubblorna i badet, vad är poängen med att ha ett bubbelbad utan bubblor?
När (OM) jag stiger upp så kommer jag förutom att se ut som ett russin fördriva min dag med städning, träning, sovning och just ja, fota gårdagens inköp.

over and out

ps. jag är blå i pannan för jag råkade slå upp dörren där och det gjorde skiiiitont. det känns inte bra än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0