lårhårhårlår

Soft, nice, great, snyggt, och allt dedär. Yes helt enkelt! Det var grymt mysigt igår, men hade ioförsig inte förväntat mej mindre heller. Synd att jag missade den högra halvan, hade den varit med hade kvällen varit outstanding.
Frihet
Visst, inser att jag kanske överreagerade lite, men att vara fast är en av mina absolut värsta magkänslor. Principsaken alltså, den är välkänd. Jag gör jäkligt mkt saker bara för den skullen när jag tänker efter. Typ ge våra fåglar mat, hur jobbigt är det egentligen? Men bara för att jag sa när de kom på tal att skaffa dom att jag inte skulle ha något ansvar och slippa göra ngt för dom, så måste jag nu hålla på det. Förresten gör de inget om dom dör, dom är äckliga och piper just då jag vill sova. Jämt! Det slår aldrig fel..
 (Sen minns väl alla ur det gick den gången jag trotsade mej själv och skulle mata pippsarna...)

Resten av livet verkar ljust fastän det är mörkt ute klockan 6, finland imorrn, förhoppningsvis ikea oxå så jag får köpa en ny sänglampa. Ska nog köpa tre förresten, då har jag så jag klarar mig till jul. I bästa fall alltså. Sen hoppas jag på en av mcdonalds tolvkronorscheese. Veckan ser inte heller fel ut, ska umgås med folk jag gillar att umgås med, fika fika jag gillar att fika, festa på fester där alla gillar att festa osv:D
Imorrn ska min hörsel vara tillbaka, känner att det är på gång!

Oj, just jävlar, en till prick i listan......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0