b (lockad)

Glädjen igårkväll varade inte särskilt länge, locket återkom och stannade. Damn.

Fan vad tragiskt att det är mörkt och iskallt ute redan klockan 7! När jag skulle gå hem från bussen höll jag på frysa ihjäl. Istället för att göra som sandra brukar göra (fråga vaktmästaren om man ska gulla med han för att få lite värme i sig) så spolade jag upp ett bad, tände ljus, satt på grymt bra musik, fixade en kopp kaffe och isvatten. TIll råga på allt detta smojtade jag på ansiktsmask och hårinpackning. Men eftersom ingenting kan vara så perfekt och allt har flera sidor; särskilt kemiboken som har en jävla massa sidor, så var tvungen dra ner på mysfaktorn lite genom att plugga. Dock inte så ambitiöst, blötte mest ner boken.
När jag skulle tända ljusen brände jag mig på tummen och på pekfingret, fyi. Det gjorde ont, och nu har jag ett mörkt konstigt märke på tummen.
Justja, dessutom försvann mitt lock! =D


.. till det andra örat.. 
Jag hade ju just vant mej med att ha det i högerörat efter sisåhär 4dagar, måste det irritera mej ytterligare?  :(
 




Ps. GRATTIS på mitt jobb som har namnsdag idag! ;*hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0