can´t wait

Engelska i rubriken kan egentligen bara misslyckas. Så håller tummarna för att alla tempusformer och verbböjningar blev dom rätta. Engelska är inte min starka sida trots allt..
Nu är jag hemma. Nytränad. Nyfärgat hår. Nytt hårspray. Så mycket har jag uträttat idag. Men, dessvärre har jag inte packat en pynal. Eller jo, slängde ner en bh nu när jag gick in i rummet. Thats it (ops, igen). Sandra blir nog tvingad att dra omkring med mej endast iklädd bh, ingen höjdare. Så måste styra upp de där strax. Det är lite kul ändå, jag har packat konstant i två dagar men fortfarande inte kommit någon vart.
Aja, spöket i spegeln undrar om det trivs med den nya hårfärgen, ovant och mörkt. Men tjaa, är en förändring iallafall och det var väl som poängen med  det hela.
Gruvar mej lite för att min näsa återigen börjat protestera mot årstiden och rinner som regn i stuprör. Inte nice. Får packa fleesetröjan och skoterskorna, stiligt värre.
Det här är det sista inlägget innan jag drar. Fel av mej, förlåt, det kommer ett till för jag har kommit på en ny jätterolig blogglek som ni som läser kan klura på under tiden jag är borta.
Nu ska jag packa ordentligt, vi ska röja i sthlm. Fäbojennan är det enda som saknas.
En mängd öl kommer garanterat svepas, affärerna ska ge upp sina varselfunderingar pga av alla våra inköp och bratsen vilja slita av sig håret bara för att dom ser så töntiga ut. No matter what! Och denna gång har jag inte tänkt tvingas lämna spybar bara för att sandra har på sig sina förbannade flipflops... Nu jäklar, nu jääklar

Kan ju faktiskt visa lite bilder från förra gången::

    
jag hoppas våran söta soptunna väntar på oss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0