Helgens bravader

När jg lix är i farten skulle jag kunna sammanfatta min helg;fest.

Torsdag, grabbkväll, med Jennifer och Sandra. Vi käkade en familjevesuvio från dallas som var superB och drack öl, jag knäckte en av mina tvålitersöl från montenegro. TIll allt detta hade vi chips, men ingen orkade äta dom efter den gigantiska pizzan. Jag köpte ut 3.5or för första gången i mitt liv, till jennifer. Inte så illa som de låter, framförallt inte olagligt eftersom hon är 23år ung, hade bara inte tid att göra det själv. Under kvällen hittade vi en grym plats att utforska, nämligen ck-taket. Det var som en stor studsmatta!:D:D 



Fredag, pdol, med Matildagull, Fanny, Evy och Oscar. Sminkade mig i nästan fyra timmar bara för det.. Nä alltså, jag gjorde massa annat mellan. Ngn som vill veta hur många fågelfrön som finns i en påse? Jag vet, jag tappade ut ALLIHOPA över köket.
Så egentligen fixade jag mig själv i typ en halvtimme max. Fast de var onödigt, svettade lix bort allt för det var kollosalt varmt. Helt sjukt! Jag är lite besviken på pdol över lag, men det var ändå helt okej. Jag hade kul och tappade bara bort dom en enda gång! Träffade inte Han 1 eller 2. Inte Han 3 heller för den delen. Men jag träffade han 500 och han 1miljon. Största missen hittills, jävla jävla fan. Hahah
Sovde på bussgolvet på väg hem, dom pressade in alla så det var som en jävla laxask (sex laxar i en laxask ni vet). Sen fortsatte sovandet hos matilda, då jag tillslut tystnade. Fick husmans till frukost, som jag länktat! Husmans i mitt (L).


Lördag, olles, med Linnea, Sandra, Robert och stundvis oxå Linkan. Vi hade trevligt fastän det var lite glest med folk. Jag luktade hamburgare efter att slutat jobba kl10. Blev inte så sent, och jag tog mej till jobbet på söndagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0