Knäckat:::

Nu har jag gjort klart pappas julklapp, det känns fint. Ungefär som då man va liten och pysslade ihop en ful tomte som han låtsades bli glad över, på den tiden man faktiskt trodde att tomten existerade på riktigt. Men i år vet jag bättre, och i år vet jag att han verkligen blir glad, annars blir jag arg, för jag har lim fulla sängen bara för hans skull. Pappa är värd lim i sängen, lätt:)
Hur mkt kajsa än försöker förstöra min jul genom att övertyga mej om att tomten inte finns, och att han skulle måsta köra 1000 meter per sekund, 3000 gånger ljusets hastighet, och att han måste besöka 968 hus i sekunden för att hinna allt på en dag så måste jag ändå tro lite på tomten, annars bli de inte lika spännande. Klart snubben finns, jag har ju själv sett han varenda en av mina 17 jular. Eller hur?;D
Men faktiskt så längtar jag inte så mycket till själva julaftonen som jag borde, mer till frukosten. Den är grym, hela släkten fikar hos farmor, det är inte dåligt för fem öre.

Skoter med henke, simon, emil, micke och markus idag. Sjukt kul förutom den lilla kombinationen djupsnö, branter och stubbar. Jag fastnade x antal gånger såå mina armar har en aning träningsvärk. Stackars pojkar som tvingades lyfta lös skoterhelvetet. Och jag har relativt snygga blåmärken på benen, glömde gasa innan ett djupt dike=tvärstopp, grisnit eller ofrivillig stopplikt, kalla det vad ni vill men jag flög framåt iallafall.

Solong suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0