Don't let up

Idag har varit en riktig skitdag. Väckas på min sovmorgon, springa till bussen, halka, allmänt drygt. Lite kul att julklappsshoppa. Men annars mest anus.
Jag har klarat mig från att betala en potentiell julklapp som gick sönder. Råkade misshandla den rätt så hårt. Sen är jag allmänt lite less, snussugen, arg och allergisk. Har fått ngn skum reaktion så mitt ansikte är phukkat. En farlig kombination minst sagt.
Man kan alltså säga att jag är relativt otrevlig idag, spottar och fräser, dricker skållhett te och driver lite smått sådär med mindre fullt funtade.
Jag är iallafall ingenting jämfört med vår klass egen Patric Bateman. Dom flesta vet vem jag menar.


Här kommer en bild på Sandra, 
när livet är som värst får man helt enkelt nöja sig med andras misstag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0