Åeo flygplan.

"Jävla fitta!"
Den som sa det var det och kan dra åt helvete. Däremot skulle jag förtjäna att höra det, men definitivt inte av dej. En gång är inte okej, två och tre gånger är verkligen allt annat än okej. Så förstapriset tas hem av ingen annan än mej själv.
Andraplats går till han som alltid haft ett stort H, näst in till gigantiskt. Nu är H'et knappt existerande. Egentligen är det mitt eget fel, men det skulle jag aldrig erkänna. Bara så ni vet
Tredjeplats går till hon "varför hänger du med henne?". Jag hatar falska människor. Verkligen, det är så otroligt elakt och lite smått psykopatstil att vara så jäkla utstuderad och räkna ut vad man ska säga till vem för att få ut så mkt som möjligt själv. BLÄ
Men sen var balzac bra. En bra början har en bra fortsättning och oftast ett bättre slut (denna teori håller sällan i filmsynpunkt, men fest), så antar att de va rätt så soft i fredags.

Eftersom det var lucia så vakade vi såklart. Sliten som få drogs jag upp 9 på morgonen för att kidnappas till umeå. Fast jag visste det innan, men inte Galle. Tanken var att dom inte skulle veta ngt, men mitt pokerface är inte det bästa så gabbelabbe hade lyckats ta reda på en hel del innan. Eftersom mamma och pelle åker till mauritius på tisdag och är borta övr jul så firade vi i helgen. Iallafall är svit sweet, jag gillade det starkt. Att ha egen ångbastu och ett badkar är inte att leka med. Jag gillar julklappar oxå. Det blidde inget hus i italien, men det blev en lägenhet i Nice, Frankrike istället. En stor en, så jag får ett rum för mej själv. Yees!! Har hört ryktas om att de kretsar många kändisar på rivieran, så förhoppningsvis hittar jag Gus Carr hah;D
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0