Nbnbnb

Helgen har halvats, beachturneringen 'r avklarad. Vi åkte ut i kvarten, men de kunde ju gått sämre iallafall! Duschade och gjorde mej klar på mindre än en halvtimme. De trodde jag inte om mej själv! Hur som helst gick jag till sörbyn och vidare till stranden och malins stuga, sprättade min första öl och så var kvällen igång. Vi skrattade, kissade, lekte och drog tillslut till samhället. Känsligt område.

Fastän jag hade kul måste jag nog säga att beachen har sett sina glansdagar, det är faktiskt mer en händelse för norsjöborna som inte kommer sig någon annan vart. Vilket liv, inskränkt i norsjö, jag och henke snackade om det huur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men då behöver vi väl inte komma nå mer då.

2008-08-03 @ 19:15:04
Postat av: Anonym

Känner inte direkt att jag fick nåt svar på det.

2008-08-06 @ 01:40:20
Postat av: Josephine

De är lite svårt att svara på ngn som inte lämnar ställe att svara på, och eftersom jag inte vet vem det är så kan jag inte säga ngt.

Men nästa år vill jag att alla som var där ska dit igen! Utan tvekan!

2008-08-06 @ 22:11:24
URL: http://josephineanderssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så det är inte inkräkt om vi kommer

2008-08-07 @ 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0