Historia

Janne är världens mest softa lärare, jag gillar historia och det började idag. Kan inte bli annat än bra, jag ska satsa! Annorlunda intro; "När jag ropar upp er ska ni säga ett djur ni verkligen INTE vill vara" Såklart, Josephine Andersson först. Jag hann inte börja tänka innan han tog nästa namn, damn, så jag slapp vara ngt djur bland alla hundar, renar, myror och fåglar. Första som slog mej var en mygga, men egentligen är de nog rätt bra, alla applåderar åt en. Ngn gång ska jag bli världsmästare, måste bara komma på i vad. Som dom flesta vet hatar jag att förlora, men gör man sitt bästa och förlorar ändå så får man helt enkelt ta det. Och träna så man blir bättre såklart ;)


Watch me succeed, cuz' im gonna watch you fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0