Hejhoe

Nuså mina vänner, nu drar jag. Ska bara slänga i det allra sista i väskan, sen förfesta lite hos sandra och efter det skjutsar mamma oss till falmark. Kommer att befinna mej i sthlm fram till tisdag och vi ska festa, shoppa och bara glassa runt där. Ikväll är det ju som alla vet 080808 dvs en jättefest på hela stureplan+kungträdgården. Inte att leka med, gissa vart vi ska befinna oss? Det är anledningen varför vi börjar redan hemma i skellefteå, så vi kan dra ut så fort som möjligt:)
Efter tisdag kommer Kajsa och Cissi, och vi åker till Bulgarien där vi stannar ända till skolan börjar. Gissar att dagarna kommer fylllas av sol, bad, shopping, goda drinkar och allt som hör till.
Väskan är proppfull (snart jag oxå hihi), jag är peppad, biljetterna är packade och jag har sagt hejdå. Så vi ses och hörs då jag kommer hem igen, take care! PUSS på alla mina älsklingar;*

Kommentarer
Postat av: mellan

du vet att jag aldrig förlåter dig om du inte kommer hem till mig *:

2008-08-13 @ 03:16:10
URL: http://mlundbergs.blogg.se/
Postat av: Julia

Hur blev vistelsen? Hörde av Eric att ni ju hade lite trix med vakterna och insläpp när ni skulle gå ut, men Stockholm är ju väldigt ocharmigt på det sättet... tyvärr! Kramar.

2008-08-13 @ 12:01:03
URL: http://juliasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0