Fram med jackan

Hösten ÄR här, ingen tvivel alls om den saken och jag håller på frysa ihjäl då jag ska både till och från jobbet på moppen. Hela den här grejen med kyla ställer till det för mej vääldigt mkt, med tanke på att jag håller på packa febrilt just nu. Hittills har jag slängt ner endast de kläder jag behöver till bulgarien, och väskan är iprincip fullpackad. Hur fan ska jag rymma massa varma kläder för en helg i kalla stockholm? Jag peppar galet mkt:) Peppar nästan ännu mera på bära min fullpackade väska. Inte..
Ikväll jobbade jag mitt sista pass ever med Lars, det känns jättesorligt för jaa, han är råkul. Vem ska nu hålla lådan?( sa lars samtidigt som han höll i en låda och såg ledsen ut). Men det är han som säger upp sej, inte jag. Jag ska aladrig lämna varken sibylla eller min moppe så där ser ni min framtid fläka ut sig. Råballt.
Min dator har blivit lite seg, undra om jag dragit på den virus? Jag är värdelös, skulle starta trend micro för att kolla upp mitt kanske-virus, men ja förstod inte hur jag skulle göra. Goddamn, bara den inte krashar:|
 

Måste såklart flasha lite med mina ps-skills en sån här fin höstkväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0