Bra början i huvudstaden

Sthlm, börjar så annars bli inlägget galet långt


Vi startade hos sandra, drack, fotade, handlade och allt de där. Skjutsen kom, hämtade jennifer och ut till falmark. Vi hittade ett skjul att fortsätta dricka öl i. Flyga full är faktiskt att rekomendera, tiden bara rann iväg:) Anton hittade oss och visade vägen dit jag bor (jag hade bara varit där en gång tidigare wft), vi gjorde oss hemmastadda, skitsnygga och lite onyktrare och drog ut. 080808 var lame, vi kände av våran jetlag trots bara en timmes resa, så vi åkte hem igen relativt tidigt.
Helgen flöt på, vi shoppade, åt på mcdonalds, drack, och festade. Kickis var höjdpunkten mest hela tiden, då vi inte tog oss in på så många andra ställen. Obs, mitt fel, dom andra är 20+. Aja, jag skulle iallafall få gå in på Spy bar, men då fick sandra dom att ändra sig genom att ha sina flipflop på sig. Hahah gaddamit! Men vi roade oss på egen hand, skrattade åt våran dåliga engelska(mest min). "This is my left" Var mitt svar, tanken var att säga att det var min sista.
Vi shoppade allt för mkt, jag hade fört över 3.6 att ha med till bulgarien, men då vi skulle växla pengar på tisdan @ arlanda återstod bara drygt 1.6. Shiiiit, men jag fixade iaf en hel vecka i bullis på bara det =D

Vi hann även gå till slottet och där träffade vi kungen! =D   
Och just de, solglasögonen vi har på oss köpte vi såklart i sthlm, helt seriösa. Mina stannade tyvärr där någonstans, på någon plats jag inte kan komma ihåg var. Hoppas den som hittade dom uppskattade dom lika mkt som jag gjorde ;)


               

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0