SpaceshiT

Kistagänget satte nivån som vanligt. (Vilken nivå?)
Någon sa redan efter en timme att "jag är full". Någon annan hade ingen BH. Några tog sig inte in på cafeet. Någon tappade mobilen i tusen delar. Samma någon övertalade random typer i tunnelbanan att skriva på fb tills denne någon vaknade. Någon försvann. Någon tog taxi. Någon micrade bratwurst till fyllekäk.
Tänkte att jag skulle presentera mina vänner (o nallar bilder av en annan vän, sorry på förhand):

 
Evelina, min wingman, bestman eller vad man väljer att kalla det.
Min högra hand, med is i magen, höga klackar och förmodligen ett glas skumpa i sin högra hand.
 
Louise, min fd bigboss och numera vänsterhand istället.
Den jag förmodligen svettas sönder dansgolvet med. Lika smygmesiga, dåliga på gå i klackar och träningstokiga, nästan skrämmande hur lika vi fungerar.
 
 
Sanne, om jag är puff är hon piff, min slitzpartner,
den som gråter över att gå hem, dricker bål direkt ur skålen och den mest godissugna människan jag känner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0