It does not matter how slow you go. so long as you do not stop.


Jag har hittat sömnen igen (tre nätter i rad katching).
Det känns som vanligt som det ska göra. Jag studsar upp klockan sju på morgonen. Springer i rulltrappan på jobbet. Tycker inte längre att det är jobbigt att lyfta koppen till munnen. Fixar frillan. Flabbar med brudarna. Ölar på en onsdag. Dubblar pass på gymmet. Var på bp igår, om man försöker tänka att det är diamanter på golvet så blir det lite roligare, man går ner lite djupare än vanligt, gör några fler än väntat och har lite ondare i rumpan dagen efter.  


Är tacksam över att jag allt som oftast tänker innan jag pratar för min första tanke är för jämnan skrämmande idiotisk. Imorse då jag kom ur duschen, muttrandes för mig själv att "Det är då själva faan vad man blir blöt av att duscha", var jag tvungen stanna upp och reflektera över vad jag precis sa. Hahah alså läget da?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till sömnen.Tänk på vad vi pratat om.Puss

2011-09-01 @ 11:30:40
Postat av: Anonym

Skööönt gumman. Att sova är viktigare än allting annat, kom ihåg det så du inte spelar roulette med den. Kram och ha en fin dag.

2011-09-01 @ 11:39:53
Postat av: Anonym

but.. if you hurry up you ca have a break

2011-09-02 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0