Allt förändras men ändå är det mesta sig likt.

Sitter mitt i den största konflikten på länge. Med mig själv, sedvanligt. Jag, precis som på handleden. Jag jag jag. Där alltid händer, grundar, fortsätter och slutar. Eller, förvisso, stannar.
I somras körde jag på en diet, inte för att gå ner i vikt utan för att må bra. Vilket jag gjorde av den. Men, välmående är inte det viktigaste, njutning och stimulans ack så viktigt så jag gav upp den där lchfsaken redan efter två månader.
Nu är det som vanligt, min mage är uppsvälld, jag ser ut som ett biaffrabarn och drömmer inte ens om att ha ett tajt träningslinne.
Magen är ledsen. Men jag är lycklig, jag får äta proteinbarer, morötter, frukt, fil och flingor, gröt, hårdbröd och inte att försumma; glass.
Så min konflikt just nu är, psykiskt eller fysiskt välmående. Pest eller kolera.  





Är dom beiga pjucksen en keeper? Discokulaklänningen?
Näää..
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

En keeper! Dina ben blev toksnygga i dom.

Svårt att bedöma klänningen dock. Den ser bra ut, på långt håll i skymning ;)

2011-09-14 @ 11:53:24
Postat av: Anonym

kanonfina dojjor. finfin glass går att åstadkomma med lchf, kladdkaka likaså, har gjort en pannacotta som blev lyckad.

2011-09-19 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0