It's a small crime, and I got no excuse. Is that alright? Yeah


Har haft en grym helg och bra start på veckan.
Sitter och snackar lite skit med Herman.
Sänggaveln är färdigbyggd, superfin! (Glömde fota den färdiga)



Jag är hundrig men orkar inte äta någonting.
Hmm
Har klurat lite på tatueringen ja ska göra i april. Här är ett litet förslag. Eller typ min utgångspunkt. Sen ska den givetvis bli rakare, mer fixad och mindre "Hej josse har kladdat dit mig för hand ba sådär"




Nu faller mina ögon ihop av sig själv. Längtar redan till frukostgröten imorgon. Mums!!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Line

Vilket märke av kaffe latte? E oxå sugen på beställa hem, men när jag skulle göra de va den slut. Va Perrellis "tjejiga".. Jag ska nog beställa hem mer så man kan variera dom håller ju ändå länge..

2011-03-17 @ 13:37:18
URL: http://linesdagbok.blogg.se/
Postat av: Line

Du måste skvallra hur de smaka sen för jag såg att de fanns i lager nu igen.. :)

2011-03-18 @ 09:28:58
URL: http://linesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0