Så för din, och för min, men inte för kärleks skull, kom och värm mig inatt.


Lovade mamma lite halverst i helgen att blogga. Men tankarna snurrar precis som vanligt och jag har precis legat lite för länge i soffan och tänkt, lyssnandes på winnerbäck och tuggandes på morötter. Tänkt på hur mycket jag gillar kramar, morgonkaffe, allt roligt och avslappnat, kompisar, betala mina egna drinkar och sommar. Tänkt på hur mycket jag ogillar rea, smutsiga tvålpumpar, blaskigt kaffe, ogillar då jag blir lite för osäker, tycker det är jätteläskigt med myror men ännu läskigare att visa allt för någon. Känner mig mest bara fucked up. Jag vill vara en hjälte eller prinsessa. Fast jag är nog inte någon av dem. Bara lite lost. Mellan att veta och vilja.
Vilsen.

Nu är det ju som ångest, löften tvång och allt det där, högsäsong. Jag har lite av en ekonomisk undergång. Jag gör inga dåliga köp. Tvärtom. Jävligt bra faktiskt. Men behöver allt så inihelvete mkt och många bäckar små.


Det är så många inviter samtidigt, bara att välja och vraka. Inte varmt men ljummet. Inte kallt. Inte ja men inte nej. Inte bra, men helt okej. Tusen omvägar hem.




Det är visst någon som är tillbaka.
Man väljer allt, jag väljer allt, allt vad jag vill.


Kommentarer
Postat av: papp

Tja Josse,livet består hela tiden av val man ska göra och alla är inte på något sätt själklara(tyvärr).

Vad man ska tänka på är att följa sin magkänsla och vara nöjd med det beslut man tar.Det går alltid att ompröva,oavsett om det gäller en kille eller ett par skor :-). Man lär sig något av allt och det är positivt.Puss Pappa

2011-06-22 @ 00:01:42
Postat av: Anonym

Jo pappa jag vet det. Menar nog mest att det finns så många val och allt är jäkligt bra och egentligen är nöjd men ändå är ingen någonsin nöjd, mycke vill ha mer, lite får gärna mindre. Allt bara går av typ farten. Sen så kunde jag skriva ner allt jag tänkte, blev för långt och invecklat så dessa fick representera tankarna för dagen ;D

2011-06-26 @ 18:40:06
Postat av: Ann&Emmy

Vi längtar efter dig här i Norsjö :-)

2011-06-26 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0