Världens finaste överkast.

Åh vad fint det blev med överkastet. Jag är så himlahimlahimla nöjd. Fröstår inte hur det går till, men är lite av kärlek varje gång jag kollar på min säng. Pirrar till i magen.
På tal om magen, som tydligen är gravid  (jaa en kund frågade mig förra veckan) så känner jag att det är dax för en liten detox. Två veckor, kanske längre, för att rena. Börjar på torsdag bara för att på onsdag ska jag och brudsen ut o käka, sen dansa loss. Men på torsdag så kör jag. Pusssssis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du är preggo så har ju jag tammefan sju-åtta ungar i ugnen!!

2011-01-24 @ 16:53:46
Postat av: JennyLu

Bild.nu!!! Skämmes Josephine ;)

2011-01-25 @ 12:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0