En bra tjej,ja ett riktigt Abarn!

Igår var jag en vänlig själ.
Lämnade blod, blev organdonator och hjälpte en dam på affären. Hon blev så glad att hon gav mig en egen stjärna i himlen. Skönt, då kan jag sitta på min stjärna och titta ner på folket som lever med mina organ sen. Så dom sköter sig.
Nä men allvarligt, så himla enkel grej att anmäla sig för att bli donator. Jag har ju ingen som helst nytta av mina organ efter döden. Med undantag för en grej, jag valde att behålla en del av mig själv. Inte för att jag har nytta av detta, mer för att det är så himla mkt mig och att jag inte kan tänka mig någon annan bära upp den/det.

Kan ni gissa vilken?



Nyår nyvaken nysovit nyväckt helt väck. Jag blev lite trött där efter tolvslaget.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker om dendära bilden, den är fiin!;) Kyss!

2011-01-26 @ 10:58:01
URL: http://sandraholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0