From mixed drinks to techno beats it´s always heavy into everything.


Dag 5 av 9jobbdagarirad avklarad. Känns helt fantastiskt. Jag är fantastiskt trött. Fantastiskt nöjd, en riktig superdag idag. Och igår, jobbade extra i skärholmen. Var visserligen lugnare än vatten men jag spenderade fint tiden med att göra utfall osv. Efter det så tog jag med mig Nina och begav oss till TGI fridays, eve o louise för några glas. Stockholms inte bara roligaste liga, snyggaste tillochmed. Hoho;D

Till min förvåning så var jag klarvaken när väckaren ringde imorse kl 06.00, fikade en superfrulle, städade lägenheten (trodde pappa skulle komma ikväll, fack, städade i onödan alltså..) och tränade innan jobbet. Jobbajobbajobbba. Vi har fått in de absolut fulaste jeansen ja sett, ljusrosa och tantiga. Mina grabbar har fått kalassnygga kläder. En jacka som är SCHTEEK.

Nu käkar jag pasta med pesto och dricker te. Stabil kvällsmat, nää kommer vakna och ha kramp i magen.
Imorgon morgonmöte, jobb och sedan födelsedagskalas. Löning, inte minst. Fullspäckat schema.



Allt arbete som man får betalt för suger ut och bryter ner själen
- Aristoteles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0