Josse har varit snäll, hälsa tomten.

Sitter och knåpar på en önskelista. Det är skitsvårt. Eftersom jag relativt precis flyttat hit till stockholm och ännu mer relativt precis blivit ensamstående så är det mest inredning i mitt huvud. Mest stora saker kvar, alternativt mindre livsviktiga saker som man behöver men inte pallar köpa själv. Men jag jobbar på det.
 

Annars äre som vanligt. Tisdagmorgon, sjuttioelva koppar kaffe (önskar en mjölkskummare i julklapp blandannat, hemmagjord latte MUMS), laddar för spinning som jag hatar mer än makaronipudding. Sen handla lite, hem, duscha, möta upp evsan och springa på NK, leta julklappar i sinne. Jag har redan köpt två. Ååh vad jag älskar julen.
Jag håller shoppingnollan, hittade världens kanske snyggaste skor igår men min storlek fanns inte kvar (TUR!!!). Så ingen shopping här inte. Behöver nya sneakers. Fast det är inte lika roligt att köpa. Hahha just det, har ju köpt en tv. Den är tuffast någonsin, ingen startknapp utan en sensor som man bara behöver toucha för att stänga av tvn. Asballt. Jag blir lika imponerad varje gång.


På tal om ändrad livsstil så har jag gjort slut med Ben och Jerrys. Kan säga att det var en omtumlande natt efter nästan två burkar, fortfarande illamående när jag vaknade morgonen efter. HUR i hela helvedte kan någon käka så mkt glass?


Kommentarer
Postat av: mamma

önskelista:

mimou sängkläder

mimou överkast

stora coola blomkrukor

kamera

utlandsresa

korta sockar att träna i

löparställ för vinter

läppvalla

handdukar

brödrost

hårschampo

resor till Norsjö

besök

pläd

absolut inga kläder

absolut inte mer pengar

hemgjord sylt

kromad golvlampa till sovrum (IKEA)

nu måste jag jobba......

2010-11-16 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0