Gör som sandra:

När jag får lön ska (vill) jag direkt lägga pengarna på:

Fixa håret+schampoo och balsam. Tar alltid slut i krisperioder och bara det bästa är bra nog.
Skor. Björn borg-sneakers står på prio 1 men ett par nikedojjor skulle oxå sitta fint
Vita miss sixty jeans. Vita jeans är fräsht, mina är för stora och ja vill haaa dessa istället.
Ny digitalkamera.
SJUKT SNYGGA SOLGLASÖGON FRÅN YSL och jag är inte dum men mamma du vet vilken sorts kärlek det är. Det är inte "pirra-i-fingrarna" utan mer "händerna-skakar". Villhamåstehaa! Och så vill ja ha en likadan dgklocka som mamma har. Verkligen vill av hela mitt hjärta.
En peak-hoodtröja. Så jävla snygga
En gigantisk greksallad och tsatsiki. Och en engångsgrill.
Espritsaker, gärna en jacka som jag är kär i, en kavaj som sitter perfekt, en klocka och massa fina toppar.
Världen finaste sommarklänning.
Underkläder, sockar framförallt..
Massa roliga inredningssaker
Kryssning med all inclusive. MAATBUFFEN!


Allt som allt så tjaa, blir lite kosing. Någon som undrar varför jag jobbar så mkt nu? Iallafall så kommer jag knappast ha råd med mer än okej fyra saker här. Sen har jag lovat mej själv att när jag får min första lön från Esprit så ska jag gå och köpa någonting riktigt fint till mej själv, som jag verkligen vill ha. Priset spelar ingen roll. Glajjerna eller klockan ligger bra till.
Nu ska somna så är det en dag närmare löning imorn!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter klokt att köpa något fint som belöning till dig själv! Är det inte därför man jobbar? :)

2010-05-14 @ 10:56:10
Postat av: Anonym

Du vet de där med äpplet....

2010-05-17 @ 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0