Alltid lika kuL

Vaknar, snoozar. Vaknar, snoozar. Flyger upp och funderar hur jäkla länge jag försovit mig i min annars så välstrukturerade morgonprocedur. Tur jag ställde väckaren redan vid middagstid igår, och ställde den en timme tidigare än vanligt.
Igår var tanken att jag och sandra skulle leverera gärnet på blue (som förövrigt är ett ställe för dej gabbe, alla var typ 16 och public hångel va den stora grejen ). Men vi blev som tvugna att vara bra förebilder, visa småbarnen hur man SKA göra. Och ansvarsfulla som vi är gick vi hem redan innan 03.00. Hittade anton med byxorna halvvägs nere avslagen i sängen. Han hade inte haft samma känsla att vara en ansvarsfull vuxen man. Han tyckte synd om sej själv, jag tyckte det var skitkul att det inte bara är jag som misslyckas. Var favorit i repris från min valborgs.


Förresten sandra så har jag blött i mitt öra..
Och mina klackar liktar kiss...

Kommentarer
Postat av: sadra

Mitt fel :(? förlååååt:(:(:(:(:(:(:(!!! skickar slängpussar:::*

Du är fördålig på lång kissa hör ja!

2010-05-08 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0