du e ett asbra tidsfördriv, tjaa alså listan i mitt liv

Senaste

Låt du hörde: A-a-a-americano!

Film du såg: På andra sidan häcken med gabbe.

Mat du åt: Fil o flingor och ett ägg

Kram: Sandra

Puss: Alltså vaa, sandra säkert annars noll

Känslan: Nöjd, trött och äcklig

Resa: ÅBO FÖRFASEN ;)

Glädje: Höhöhö allt från senaste dagarna har gjort hela dagen idag.

Dröm: Mördarmuffins som jagade mig bland rosa tigrar som luktade på blommorna.

Person du träffade: Antoaaan

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Maxilinen

Gången du åt 7-eleven korv: Ha ba gjort de en gång

Gången du var utomhus: Idag. Glass i kungsan (L)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Typ 5år sen..

Saken du köpte: Glass?

Allmänt

Ska bli skoj: Lördag den 10juli=20bast heheheh

Ska inte bli skoj att: Vakna dagen efter

Sparar till: Framtiden

Pålägg som gäller: Philadelphia light är mitt liv.

Önskar att jag var bättre på: hålla tyst

Dagens dryck: Vatten. Enbart. Huuur mkt som helst

Vad saknar du: Mauritius och min järnhäst i skell.

Tre band/artister: David guetta, lasse winnerbäck, red hot chilipeppers osvosv.

Vad har du gjort idag: Vaknat, väckt sandra, skrattat och haft ont i huvudet. Ätit sushi, sen youghurtjordubbsglass i kungsan, lämnat sandra, gått hem, dippat morötter och gurka, sett southpark, och nu senast lite fil o flingor.

Brukar du svära mycket: Försöker att inte

Hur tidigt stiger du upp: Extremt sällan senare än 08.00

På helgerna: mellan 08.00 och 09

Vad ska du göra ikväll: Dricka vatten, sova.

Hur många timmar sover du per natt: 8 är kung men blir nog mest ba 7, tyvärr

Vem är snyggast i världen: Spegel spegel på väggen där eller vadå

Vad är det för veckodag: Torsdag. Fan va illa!

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Studenten

Favoritplagg i garderoben just nu: Min gröna kofta.

Längd: Pytteliten

Vikt: Tyvärr kan jag inte säga desamma.

Byter gärna garderob med: Ja vill inte byta bort min :( skulle dock gärna ha lite påfyllning

Byxa eller kjol: byxor

Senast utlästa bok: Hypnotisören, läs den helt sjukt bra !

Mitt rum kan beskrivas som: vardagsrum

Mig själv med tre ord (just nu): Illaluktande, halvnaken och ganska glad på livet

Jag tränar: Mer än många fast mindre än jag skulle vilja.

Jag ville bli när jag var liten: Stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0