Helpless.

Började dagen med plättar, grädde och bär. Huur gott som helst men har fått sota för det resten av dagen. Min mage gillar inte mjölk så den gör ONT!
Sitter och lyssnar på Alicia Keys och vill bara utomlands, kollar sista minuten-resor. Jag skulle nog kunna åka vart som helst, bara det är varmt och sol. Kan tälta på stranden om så behövs. Jag är så himla missanpassad. Varför skapar någon en människa som älskar sol och värme och sätter denna i norrland? Varför skapas någon för att älska godis och kakor men blir faaajt av det? Mycket dålig planering. I vilket fall som helst har jag upptäckt hur mkt jag uppskattar löpmattan 3meter från min säng. Den är väääldigt bra! Igår dunkade jag musik gärnet, satte på tvn och bara sprang. Grymt skönt. Ska göra en favorit i repris idag ifall magen tillåter. Just nu vill jag självdö.



Gabbe berättade någonting för mig på fredagkvällen (eller lördagmorgonen vilket som) som jag inte riktigt kan sluta fundera på. Om det nu är sant. Fast å andra sidan så är det inte min buisness vad andra gör. Jag sköter mitt, andra sitt. Ska fundera ännu lite mer nu och tycka synd om mig själv. Tjäo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0