WORKIT

Pelles pappa fyller 70 och det firar han med att bjussa släkten till Turkiet, och då har jag och gabbe turen att få följa.
Den 2 april beger jag mig alltså till varmare breddgrader igen med blanannat denna brud som då är myndig. Vill bara att Gabbe och Albin ska snabba sig att bli lite äldre så vi kan röja gärnet allihopa!



Josse snart 20+Ida 18+Turkiet+Hotell med all inclusive=SÅJÄVLAKUL




Imorrn ska jag göra samma misstag som jag gör gång på gång, träna när jag redan är lite krasslig och sen bli jättesjuk. Jag kan se in i framtiden nämligen, hoho. Ska på spinning, sen power. Jag hatar spinning men brukar försöka tvinga mig igenom det iallafall en gång i veckan. Ursh fytusan så himla tråkigt de ääär.


Ska dricka upp mitt te nu innan det blir kallt. Adios

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0