Smoothie

Det är jobbigt att somna hungrig, nästan omöjligt. Och om man lyckas så är man ännu hungrigare när man vaknar. Det är dagens lärdom.
Sen så lyssnade jag faktiskt på min mamma, hon säger att det är bättre att ta det lugnt någon dag och sen bli helt frisk ch köra fullt än att ta ut sig när man är krasslig och måsta vila länge, så jag avbokade både spinningen och powern. Känner mig smartast i världen. Även latast.

Så idag har jag sovit, ätit frukost, sett peter pan, fått med mig gabban till konsum för att handla och gjort smoothie. Ungeär på den punkten är jag nu. Jävlar va gott smoothies är alltså! Görs allt för sällan dock. Tänkte ladda upp bilder på hur fina dom blev men självklart har jag borta sladden så ikkepikke. Tre nyanser av lila. Gabbes var gullig, söt, ljuslila och snäll, jordgubb hallon. Min var fräsh, bäst, superlila och mjölkfri, hallon blåbär. Pappas var så stor att den behövde ett och ett halvt glas, mörklila, balanserad, söt och muskelbyggare, blåbär banan. Hahha alltså roliga vi äääär.

Hittade lite gammkort på datorn:
 
  alltså stora vi var;D Saknar mina röda skinnbraller hahah...
 Lillalbin hahahaha
  3an
  -04 hahah ja bjuuuud
      volleyboll!!!  



Nu ska jag borsta tungan för den är blå. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0