Påminn mig att duscha ikäll.

Jag har så rackarns dålig fantasi idag. Loggar in på blogg.se för typ femtusende gången nu men har som ingenting att skriva.
Igår såg vi Shutter Island på bio. Den var bra och jag rekommenderar den. En sån där psykofilm som man måste tänka lite i, en sån som jag gillar.
Idag har jag sett norsjö få stryk av solna, but still, Gåshud ända in i benmärgen, fyy vilken underbar sport volleyboll är! 
Nu ligger jag i soffan som även råkar vara min säng och har sjukt skönt. Har ätit middag. Måste skryta upp mig själv lite, jag är faktiskt urbra på göra mat! Tro det eller ej;) Så hur anton lyckades tacka nej till att jag skulle göra mat och diska i en vecka ifall han köpte en dator till mej är ett mysterium. Tänkte bara flika in att jag ligger och äter barnmat till efterrätt. Seriöst, hur gott är inte mangopure? Hahah. 

Jag köpte både jeansen och skorna förresten. Det bara kliade i fingertopparna och jag kunde inte hålla fingrarna i styr, inte bankomatkortet heller. Så gick det med att jag inte skulle köpa mer skor. Skulle lägga upp bilder ifall jag inte var så sjukt mkt emot modebloggar. Vill inte göra någonting som kan associera mig till dom. 
Så bjuder på en bild från när jag sandra och jennifer träffade kungen istället.
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0