dag9, MIN MUSIKSMAK

David Guetta, Justin Timberlake, Lars Winnerbäck, Red Hot, Tupac, Henok Achido, Justin Bieber, Tokio Hotel, Kid Cudi, Savage Garden, Alicia Keys, James Morrisson, Andrea Bocelli, Shwayze, Nas.
Jag lyssnar nog på det mesta. Lyssnar sönder winnerbäck för han är jag. Njuter till fullo av Guetta. Är kär i båda Justinsarna. Diggar Henok och Cudi, stenhårt. Lagar fredagsmiddag till Bocellt. Och en av de absolut bästa låtarna i världshistorien är gjord av ingen mindre än tupac shakur. Löv.



Lättare att lista det jag inte lyssnar på. Jazz, schlager, dansband och rock. Till skillnad från min lillasyster tycker jag att det mesta med kiss och gunsnroses är rätt kasst. Och jag tycker inte att r'n'b är så grymt som de flesta andra. Otippat för er är nog att jag är en riktig sucker på rap och hiphop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0