dag8, ETT PINSAMT ÖGONBLICK.

Svårt att välja i detta stora urval. Hmm men senaste pinsamma, jag ville sjunka genom jorden.

1.
Jag viker baströjor och håller på med några rosa.

J" Alltså dom här går ju förfasen inte vika snyggt, dom ha ingen styrsel."
Anna"Nä ja vet, helt omöjliga"
J"Men dom är ju asgamla, dom är på y" (Kläder kommer in i bokstavsordning, vi är på L nu)
A"Shit ja"
J"Haha men jag har för mig att man kan bli jävligt slapp när man blir gammal"

Anna håller på explodera, jag ser hur hon sväljer ett garv. Vänder mig om och där står det en tant. Hon ser helt oberörd ut, antingen hörde hon inte eller så låtsades hon inte höra. Fyskam josse. Återigen.


2.
Förra veckan. Skulle gå ner för en trapp från tunnelbanan. Snubblar, stupar framåt och ramlar typ fem sista trappstegen. Trillar in i ett gäng människor och ett betonggolv. Gjorde ont som satan, varenda människa drog efter andan och kollade på mig. Golvad. Och mina strumpbyxor gick sönder.

Kommentarer
Postat av: sässy

Sv. Hhaha men för att du vet de där med hyresvärden...!

2010-12-09 @ 13:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0