dag20, DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA

Byter dag, dels för att idag har jag bara legat hemma och varit sjuk, dels för att jag inte vill skriva om vad som får mig ledsen på självaste julafton.

Vad som får mig att gråta.. Hmm. Mig själv mestadels. Faktiskt. Kan gå och lägga mig, börja tänka och helt plötsligt gråter jag lite.
Börjar gråta ifall jag blir riktigt riktigt arg. När jag är så arg att ja inte vet vart ja ska ta vägen, då trillar tårarna ut. Typ rädda mig från att explodera.

Jag hatar att gråta när någon ser mig för min underläpp pluttar ut så mycket då.

Sen om jag faller så det börjar blöda, klart man flännar! Tur det finns bamseplåster. UÄÄÄH




Fullkomligt älskar att jag år 2006 tyckte det var asballt att ta kort på mig själv när jag grät. Posade gärna samtidigt. E-M-O. (Om man kollar tillräckligt noga så ser man en tår rinna ner på båda bilderna)
Tur jag iallafall var tillräckligt klyftig för att inse att korten inte skulle visas offentligt. Förrän 5år senare alltså, hehe payback lilljosse!
Den svarta tröjan lever fortfarande och är precis lika mysig som då. Still going strong, peak performance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0