dag18, DÅLIGA VANOR OCH LASTER

Frågade mamma om denna, hon sa att det är bäst att jag inte vet alla mina dåliga sidor. Hur man nu ska tolka det svaret.

Jag är en pyttimeter.
Otroligt svag för melontuggummin och glass.
Festsnusar, dålig vana.
Köper för många par skor.
Kan inte sitta hemma o tex titta på film utan att tugga på något. Brukar överlista mig själv genom att bryta sönder knäckebröd och dippa det i philadelphia light. Skitagott ju!!
Mina laster har jag säkert skrivit en miljon gånger. Philadelphia light, glass och grillkrydda.
Jag är lite som thinking inside my box, alltid samma rutiner. Vore en bra vana att bli lite mer flexibel och spontan.


Kommentarer
Postat av: mamma

Var ju inte illa menat ju utan man ska inte gå omkring å fundera på alla sina dåliga sidor. När man märker att ens sätt att vara stör andra alternativt ställer till problem ska man ta sig en genomtänkare å se ifall man fortfarande vill vara som man är eller om man vill göra en liten finjustering. Lite självinsikt är alltid bra.. Å när man tänker negativa tankar om sig själv så bör man ta en liten funderare på olika alternativ att tänka å sedan välja. Tänk inte första bästa tanken utan utveckla tänkandetför man blir som man tänker att man är.

2010-12-20 @ 10:36:55
Postat av: JennyLu

Bra skrivet Vickan! :)

2010-12-20 @ 12:19:40
Postat av: Maria

Mysigt att du läser min blogg och självklart, hon är ju klockren ;)

2010-12-22 @ 16:58:47
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0