du tror du vet, ingen vet, du vet ja vet

Vaknar nu, golvet kryllar inte för tillfället med det går i vågor. Såg iallafall Sverker i Plus och det är tydligen inte bara jag som har myror. Känns betryggande. Jag har till råga på allt gjort helt rätt. Nu måste jag bara vänta ut myrstackarna (heheh)

Ja o herman ha kommit på en kanonbra idé, lixom ett biprojekt till vårt hemliga projekt som har börjat. Jag skulle fixa idén. Men whats upp med photoshop:o? Det står att "the scratch discs are full" och det betyder vaadå? Nu blir ni nyfikna va? Kan säga att photoshop behövs, godis behövs inte, solen behövs och en kamera behövs.

Och igår så stängde min dator av sig själv helt självmant igen, sen vägrade den starta ända tills på kvällskvisten. Lämna mig inte hjärtat, tänk på alla stunder vi delat, tårar, skratt, drinkar.
Måste kolla om en ny dator-.-
Solskenspromme står på schemat nu, sen bakisbrunch (eller bara brunch för min del) med kp, sen yoga. En helt fantastisk dag med andra ord. På återhörelse


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Inte kul med myror och trilskande datorer. Låter som du fått en trojan. Visst har du virusprogram? Annars ladda hem AVG gratis. Njut av våren i storstan :) Här kom det 1 dm snö igårkväll. Suck!

2010-04-18 @ 12:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0