BOUNCE

Jag kan inte låta bli att tycka bounce är så sinnessjukt ballt att jag vill spy. Detta var andra gången vi såg dom (och andra gången jag gick därifrån peppad till tänderna på dansa). Men iallafall.
Killar+tighta trikåer har jag aldrig tänkt särskilt mkt på. Men nu när jag tänker så, tjaa.. Why not ;) Gus Carr får hålla i hatten, men trettiosex bast var lite att ta i va?
He blev inge av så att säga.


Och det alla väntat på:

BLOGGEEEEN

Givetvis så måste vi komma igång lite. Det tar lite tid att anpassa sig till en ny blogg (och komma igång med träningen ordentligt). Efter kvällens bounceshow så har jag inspiration så det räcker och blir över. Jäklar så vältränade! Ge mig kropparna  men helst han med trikåer på silverfat. Han hade ett mycket fint såkallat "skjut" i rumpan. Veeery nice. Synd bara att han nästan kunde varit min pappa. Hoho. Det borde va förbjudet att va så gammal. 36, livet är ju nästan passé då.
Nu ska jag jobba på min skönhetssömn sen ut och lubba imorn. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0