Raisin

Ikväll har jag ätit så otroligt mkt vindruvor, jag har överträffat mig själv flera gånger om, så det skulle inte förvåna mig ens litegrann ifall jag vakar upp som ett russin imorrn.

Och för det andra så fyller min mormor 70bast, så firade henne på scandic igår. Det var verkligen jättejättekul! Antar att jag är en av få människor som förfestat med sin mormor. Styrde mot Balzac sen, dansade i sinne med emelie och issa. Btw brudar, ring mig.


Ooooch på grund av nattens inte allt för många sömntimmar så är jag stört trött just nu, botemedlet finns nära till hands. MIN säng. Hädanefter, från och med när jag vaknar imorrn gäller följande;
Dietdagar, viktveckor och minimånader. Som jag levt på senaste funkar inte i längden. Fast å andra sidan är det ekonomiskt att rulla fram istället för att köra bil. Hmm något att klura på under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0