Nämnde jag att november är årets mörkaste månad?:



Idag var jag ledig, skönt, kan tyckas. Sova ut var planen, men icket. Vaknade som vanligt ganska långt innan sju och där vid halv åtta gav jag upp. Åkte in till stan och tränade.
Dejtade Tina och Carro på stan, haffade Gabban och for till gymmet igen. Grymt skönt men med facit i hand så kan jag berätta att jag nog har överträffat mig själv med träning idag. Jag darrar som en chihuahua mitt i ett världskrig (fick en ganska sötkul bild i huvudet) och är helt utan energi. Kom just ut ur duschen, har inte orkat gå dit förräns nyss haha:)
Iallafall så hann jag testa två pass idag som jag aldrig testat förr;
S.P.Y.C  grymt kul, en blandning av styrka, pilates, yoga och core. De va svinigt kul, alltså fruktansvärt. Dit ska jag varje tisdag ja inte jobbar framöver. 
Kettlebells  Detta pass gick ut på att man typ svingar och lyfter klot (som ser ut som kanonkulor). Tiden gick snabbt, men min handled gillade inte att svinga klot så ska jag dit igen måste jag linda handen. Eller få en bättre handled.

Nu har jag svårt att få mina kroppsdelar att sammarbeta, pulsen har inte riktigt lagt sig än och jag ser döden i vitögat. Det är dags att koppla in syrgasen, jag håller på stryka med. Jag är utslagen. Vilken rond det är får ni fråga Markarkarkus, det där med thaiboxning har jag lite om bakfoten.



Ett som är säkert är iallafall att jag kommer vara lämmen imorrn, och vad passar sig bättre då än en "deppa och dricka vin"-kväll med sandra? Toppen!
Och med detta avslutar jag kvällen. AMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0