Inte jag.

Känner mig underligt känslosam ikväll, saknar markus av hela mitt hjärta, såg en film och störtbölade, älskar alla dammtussarna på golvet. Kramade mamma godnatt. Undrar hur gabbe har det och hoppas på bästa möjliga, tänker ringa. Låter bli, vill inte störa. Velar lite fram och tillbak men kom fram till att sista alternativet är det som gäller.
Älskar mina nya skor. Alla tre par. Känner mig lite korv-aktig i min klänning. Gråter en skvätt. Spiller chips i sängen. Gapskratt. Blir sugen på åka längdskidor, och med detta lägger jag ner bloggandet och skriver in mig själv på psyket, att längta efter längdskidor är inte på någon nivå okej. Ännu mindre med tanke på att det var jag som längtade efter det och skidor är bland det absolut värsta tänkbara jag kan göra. Jag håller på få ett psykbryt.

Adios.

Kommentarer
Postat av: J

ne..De är vanliga 37,5 bara att de är fodrade och varma

2009-11-28 @ 01:46:31
URL: http://jalehamini.blogg.se/
Postat av: Markarkus

Jag saknar dej med sötfjärt =) Klockan är tusen miljoner nu, men vi ses och hörs imorgon. Sov jättegott, pusspusspuss.

2009-11-28 @ 03:01:39
Postat av: lisah

Vi kanske skulle skriva in oss tillsammans, jag langtar sa fruktansvart mycket efter kottbullar(!?)och att aka skridskor, vilket jag inte ens kan.. Hatar dessutom bada grejerna en hel del, saa vad sager du, psyket nasta?

2009-11-28 @ 10:52:37
Postat av: Sanne

Missa inte min frågestund i bloggen! Svarar på era frågor redan ikväll (28 nov) så passa på att ställa era frågor nu! /Sanneejonsson.blogg.se

2009-11-28 @ 13:40:38
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hahah eller hur lisa, vi tar det när du kommer hem!

2009-11-28 @ 14:05:26
URL: http://josephineanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0