Hej boken!

Idag har jag först varit på skolan sen volleybollträning och efter det så for jag hem och åt mat. Efter volleyträningen hade jag och nåra kompisar bestämt att vi skulle vara med varandra efter maten. Vi hade inget att göra så vi for till ishockeyplan och kollade, där var det massor med folk, bla han jag är kär i. Vi retades lite med Sebbe. Det blev kallt och vi började frysa, vi for hem. Sen kom Sebbe och Henke hem till oss. Dom snödöpte oss. Efter ett tag for dom hem precis som jag, Carro och Jenny, men Rebecka fick inte fara nånstans för hon va ju redan hemma. Det var kul idag fast det blev lite kallt!!!

Dom flesta som läser vet att även pappa ska flytta från norsjö, så röjde bland lite gamla grejer och hittade blandannat en gammal dagbok. Början på detta inlägg kommer därifrån. Jättejättekul!
Fann även massvis med gamla kort, skivor och brev. Tiotusen humörsvängningar på tjugo minuter. Gråta, skratta, leta, sakna, förbanna. En del saker hade jag helt glömt bort, shit va länge sen! Julkort från Julia, brev från bänkkompisar, brevkompisar, nakenkort från utlandet. Britney spears, spice girls, jumper och backstreet boys. Allt var bättre förr, men ja vettetusan om jag vill tillbaks. Inte mer än nödvändigt.

Ett till kort dagboksinlägg::
Hej boken!
Idag började dagen med skolan efter den så for jag hem och gjorde läxan. När den var så ringde jag till Rebbe, hon var med Carro och Jenny men jag fick vara med dom.Vi var ute ett tag men det blev kallt så vi gick in. Där började vi skriva en text som vi senare ska försöka få skivkontrakt till. Vi vet inte än vad vår grupp ska heta! Jag tycker att det var kul!!!

Det här var tiden innan jag kom på hur ruskigt dåligt jag sjunger.


Nu är jag sugen på en apelsin, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0