Balen

Balen är ingenting för mej, har inte haft några planer för den någonsin och så kommer det nog förbli. Men, leker med tanken. Skulle jag dit skulle jag vilja ha en klänning som såg ut ungefär så här . Typ.
Och efter det skulle jag vilja bli brun, och fixa naglarna, håret och sminket. Sen behöver ja såklart snygga skor till, sånna här    står på listan. Smycken oxå, helt klart. Måste på något vis fixa hit Gus Carr oxå, kan ju inte gå utan kavaljer.
Entrén måste vara storslagen, typ en flygande matta som sprutar rosor ur avgasröret, så kan jag och Gus flyga högt över alla andra, se ner på folk, skratta, spotta dom vi inte gillar i huvudet. Ungefär så.

Så, alltså, istället för att lägga ner så mycket pengar, tid och energi på en enda kväll satsar jag istället på att ha grymt kul och åka utomlands för samma (kanske mindre) pengar. Smart va?

Meen, ifall jag ändrar mej ha ja faktiskt redan en klänning som väntar.. Fortsättning följer...




.. Inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0