Än en gång, det var en gång

EN blogg.
TVÅ bloggar.
En övergiven
TVÅ övergivna.
Att jag bytte till denna hade sin anledning (p a p p a...........), och knappast att jag med mitt bloggtempo senaste tiden kommer att hålla igång två bloggar. No. Så antar att det närmar sig slutet för josephineandersson.blogg.se
Jag går vidare helt enkelt
Jag och markus har styrt en resblogg, eller jag styr åt oss;);););) Vi kommer iallafall att skriva där så ofta det faller oss in, typ hur de går för oss osv. Check it out::
Josses och Markus blogg

På återseende !

Kommentarer
Postat av: belinda 17 år - tatueringsblogg

Tack så mkt! Ja det vet jag! :)

2009-08-16 @ 21:59:44
URL: http://thailack.blogg.se/
Postat av: belinda 17 år - tatueringsblogg

Haha okej! För du skrev "vet du vad man ska tänka på när man tatuerar sig i thailand?" så då antog jag att du redan viste o frågade mig om jag vet! :P

Men iaf..

Du ska fråga tatueraren om dem använder nya nålar varje gång, för det e jätte viktigt!

Tatueraren ska öppna alla instrument framför dig och allting ska ligga inplastat och steriliserat.

Kolla också så tatueraren använder nya handskar varje gång. Allting ska vara nytt förutom maskinen..

När du har gaddat dig så ska du undvika sol så mkt som möjligt! Solen är tatueringarnas största fiende. Försök och dölja tatuerngen med ngn klädesplagg, och glöm inte o tvätta tatueringen extra noga nu när du är utomlands!



Lycka till! :)

2009-08-17 @ 11:09:33
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0